Årsoppgaver fra TPK

Telenor Pensjonskasse sender i år ut to årsoppgaver. Les hvorfor her.

De som får pensjon fra Telenor Pensjonskasse (TPK) har lagt merke til at vi får to årsoppgaver i år. De som har Digipost har fått begge for en stund siden, mens for dem som får oppgavene i posten dumper årsoppgave nr. 2 ned i postkassa i disse dager.

Årsaken til dette er at TPK har skiftet over til et nytt utbetalingssystem 1. oktober 2019. Den ene heter «A-melding oppsummering 2019» og gjelder perioden fram til 1.10.19, mens den andre heter «Årsoppgave 2019» og gjelder de siste tre månedene.

Dette kan du lese på nettportalen til TPK. Der vil du også finne en medlemsportal hvor du kan gå inn å se utbetalingene til deg måned for måned. Du logger deg inn med BankID eller BankID på mobil.

For å finne TPKs portal kan du klikke på «For medlemmer» i menyen og velge Telenor Pensjonskasse. Der finner du kontaktinformasjon og en lenke du kan klikke på for å komme til TPK-portalen.