Arrangementskomiteen 2017

Arrangementskomiteen 2017

Her finner du hvem som er med i Arrangementskomitéen vår.

Arrangementskomitéen for 2017:
Bak fra venstre:      Marit MaalenHelge Kristiansen  og  Else Karin Hellan
Foran fra venstre
:  Bjørg NygaardLisbeth Stigen og  Astri Brustad  

 

Arrangementskomitéen består av seks medlemmer som velges av årsmøtet for ett år om gangen.

For perioden 2017 er disse valgt:

Astri Brustad
Helge Kristiansen
Bjørg Nygaard
Lisbeth Stigen
Marit Maalen
Else Karin Hellan

Arrangementskomitéen står for de praktiske arrangementene i forbindelse med Treffen, medlemsmøtene, julemøte og årsmøte. Dette innebærer bestilling av mat (i samråd med kasserer)  og servering av smørbrød (evt. varmmat) og kaffe til disse arrangementene, dekking av bord og salg av vin og mineralvann.
Dessuten er det arrangementskomitéen som står for innkreving av inngangspenger til alle arrangementer, og loddsalg og utlodning på Treffen og medlemsmøtene. Komitéen har også ansvar for at det er vakt ved inngangsdøren slik at pensjonistene kommer inn, og, og sist men ikke minst: opprydding og oppvask etter møtene.

Til gjengjeld slipper medlemmene i arrangementskomitéen å betale inngangspenger og evt. vin og mineralvann ved arrangementene.